lørdag den 12. oktober 2013

Det varmer bare så meget

Danmarks største medalje-håb på kvindesiden ved VM i ironman på Hawaii Camilla Pedersen viser jernviljen. 
Camilla fik torsdag eftermiddag lov til at tage hjem til Esbjerg og holde weekend, og hun har fået et lille indblik i den store opmærksomhed og interesse, der har været om hende siden ulykken den 3. september, mens hun kort har haft mulighed for at læse nogle af de hilsner, der er sendt til hende på facebook.  
- Det er utroligt overvældende, og jeg kan slet ikke finde de rette ord til at udtrykke min taknemlighed og glæde over de hilsner, blomster og tanker, der er blevet sendt til mig fra hele verden på nuværende tidspunkt, siger Camilla Pedersen. Hun har gennem de seneste dage læst et uddrag af alle de artikler, der har været skrevet om hendes ulykke, samt taget hul på at læse nogle af de mange hilsner, der er sendt til hende på Facebook. 
- Det er uvirkeligt, at der er så mange mennesker, der har fulgt min kamp tilbage til livet, og det er vildt, at der er så mange, der ønsker mig det bedste og har valgt at støtte mig. Det varmer så meget, og jeg havde aldrig troet, at der ville være så mange, der bekymrer sig om mig. 
Camilla Pedersen var i dag en tur på stranden ved Sædding, hvor billederne er taget. I morgen går turen tilbage til Hammel Neurocenter, hvor hun skal forsætte sin genoptræning. 
- Fra at jeg har været meget tæt på at dø, har jeg nu taget et stort skridt tilbage til livet, men jeg ved også, at der venter mig en lang sej kamp forude. Mit livs vigtiste kamp, og den udfordring tager jeg, smiler hun.
Camilla har brug forsat brug for ro, hvorfor ingen bedes kontakte eller opsøge hende. Benyt venligst Facebookgruppen til at sende hilsner til Camilla. Klik her.
Ønsker man ovenstående uddybet, kan Janni Møller Thomsen kontaktes på Jannimt@live.dk

Foto: Anders Bjerring, GraphicVision


Til pressen:
Ønskes billedet i højere opløsning kontakt Jannimt@live.dk.
Billedet må benyttes uden beregning ved angivelse af Foto: Anders Bjerring, GraphicVision


Short english version:
Camilla has been introduced to some of all the greetings and media attention from her surroundings, and she was allowed to go home for the weekend.
- It is extremely overwhelming, and it is hard for me to find the right words to express my gratitude. Thank you for all the support, I have received from all over the world, Camilla says. 
Saturday she was able to go for a walk at the local beach in her home town Esbjerg, and that is where the picture is taken. 

  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar